Een gezamenlijke actie voor het project “Het vergeten kind” heeft er toe geleid dat vier Arnhemse Lions-clubs zich op 8 november troffen in het stadscentrum.
Als een van de deelnemers waren wij, als Arnhem-Arenacum, aanwezig om de handen uit de mouwen te steken. Het project “Het vergeten kind” zorgt dat specifiek kinderen een speel- en woonomgeving krijgen, waar zie fijn kunnen spelen, bewegen en in alle rust hun lastige herinneringen een plek kunnen geven. Meer informatie: www.hetvergetenkind.nl.

Ter ondersteuning van dit landelijke jubileumproject hebben de leden van de deelnemende clubs maar liefst 8.000 tulpenbollen gepland. De bollen zijn aangekocht door de clubs en daarna met elkaar met veel plezier in de grond gezet. Onder begeleiding van de hoveniers van de gemeente Arnhem zijn de bloemperken op de Janssingel voorzien van begin tot eind met ongetwijfeld fleurige tulpen. Ongetwijfeld..???? Ja, want voor het eindresultaat zullen we nog even op het nieuwe voorjaar moeten wachten.

De grote opkomst en inzet van de Lionsleden heeft er voor gezorgt dat de klus sneller dan verwacht gereed was. Met een warme kop soep en lekkere broodjes werd er gezamenlijk nagepraat, zodat deze actie ook heeft bijgedragen tot het versterken van de band tussen de verschillende Lionsclubs.

Speciale dank gaat uit naar 'MAMS coffee & more’ op het Willemsplein voor ondersteuning met koffie en thee!

Op naar het voorjaar!!